maandag 7 april 2008

Bedankt


Uit de grond van mijn hart wil ik iedereen danken voor hun inzet voor het gevechtsgala IPPON!! Ook al was het een kleine moeite of een grote moeite, ik vond het fijn te zien dat de sfeer er goed in zat en dat de show af was.

De drie pijlers van onze school; de familiale sfeer, de discipline en de structuur, zijn volledig tot zijn recht gekomen en dat doet mij een groot plezier. IPPON 2008 was een feest!!

Het zal jullie dan ook waarschijnlijk niet verbazen als ik jullie zeg dat mijn droom nog niet helemaal klaar is...
Ik was deze morgen nog aan het denken...capoeira, wushu, aikido, aerobics in wedstrijdvorm (zeer spektaculair !!)....mmmmmmm....we hebben al weer materiaal om op verder te bouwen...een nieuwe IPPON 2010 in de maak...
Wie mee wil doen, laat het mij op tijd weten é...dan zorg ik wel voor de rest...

Rooseboom Joergen
.A HAPPY MAN.

Geen opmerkingen: