dinsdag 8 april 2008

Citaten

Citaat van Gella Vandecaveye: "Ik moest normaal gezien nog weg maar er kwam telkens opnieuw een verrassend element of iets nieuws dat ik het wou blijven zien...en ik ben dus gebleven."

Citaat van Jacques Martens (voorzitter Vlaamse Judofederatie): "De show was geslaagd, ik heb ervan genoten."

Een tevreden Joergen Rooseboom (voorzitter Judoschool): "Ik heb niet alleen genoten van de grote belangstelling (meer dan 400 toeschouwers en 100 atleten) maar ook van de familiale en vriendschappelijke sfeer. Alles was perfect getimed en alles verliep zoals het moest verlopen. De vele acts waren tot in de puntjes verzorgd en brachten allen topkwaliteit. Dansers, trampolinespringers, muzikanten brachten een frisse afwisseling. Vele toeschouwers die niets kenden van gevechtssporten, gingen toch naar buiten met een goed gevoel. Dank aan iedereen die dit mogelijk maakte!"

Geen opmerkingen: